ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Δικαιούστε να επιστρέψετε την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. Η επιστροφή γίνεται με εταιρία courier και μόνο έπειτα από έγκριση από πλευράς μας. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλο τρόπο αποστολής των προϊόντων τότε δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για το χρόνο που θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής, εκτός και αν πρόκειται για δικό μας λάθος. Η επιστροφή σε περίπτωση δικού μας λάθους γίνεται αποκλειστικά με Elta Courier.

Για να κάνετε χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, υποχρεούστε να μας στείλετε ένα e-mail στο [email protected] με τον τίτλο “ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ” στο οποίο θα πρέπει να αναγράφονται:

- Το όνομα και το επίθετο σας.
- Η διεύθυνση και το τηλέφωνο σας.
- Ο αριθμός της παραγγελίας σας.
- Το ποσό, το προϊόν και η ημερομηνία αγοράς.
- Ένας αριθμός λογαριασμού για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να παραλάβουμε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το προϊόν δε θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, παραβιαστεί ή χαλάσει έπειτα από δική σας παρέμβαση. Η συσκευασία του θα πρέπει να είναι άρτια, να μην έχουν αφαιρεθεί ειδικές σημάνσεις και να μην είναι σκισμένη. Θα πρέπει να έχει συμπεριληφθεί η απόδειξη αγοράς. Παρακαλούμε ελέγξτε προσεκτικά τις συσκευασίες κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας όπως επίσης και την κατάσταση των προϊόντων. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

Αφού παραλάβουμε, εξετάσουμε το προϊόν και δούμε ότι όλα είναι σύμφωνα με όσα αναφέρονται πιο πάνω, τότε θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που τα προϊόντα θα έχουν έρθει πίσω σε εμάς. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με κατάθεση στον λογαριασμό που θα μας έχετε δώσει στο προαναφερθέν e-mail.  

Η διεύθυνση επιστροφής της παραγγελίας σας είναι:

Ο ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ

Π. Γιάνναρη 1 Μενεμένη
T.K.: 56122
Τηλ: 2310 706 130
Email: [email protected]

Για περισσότερα μπορείτε να στείλετε e-mail στο [email protected]

* Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές σε εσώρουχα, μαγιό και κολάν.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ

Για να αλλάξετε κάποιο προϊόν με ένα άλλο αυτό μπορεί να γίνει μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή του. Αναλαμβάνετε το κόστος της παράδοσης/παραλαβής εκτός και αν το προϊόν είναι ελαττωματικό. Στην τελευταία περίπτωση θα πρέπει να στείλετε το προϊόν πίσω με τη διαδικασία που αναφέρεται πιο πάνω, να εξετάσουμε το προϊόν και αν κρίνουμε ότι είναι όντως ελαττωματικό, τότε προχωράμε στην αντικατάσταση του άμεσα και σας επιστρέφουμε τα χρήματα για την αποστολή.

Η διαδικασία για την αντικατάσταση είναι:

Υποχρεούστε να μας στείλετε ένα e-mail στο [email protected] με τον τίτλο “ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” στο οποίο θα πρέπει να αναγράφονται:

- Το όνομα και το επίθετο σας.
- Η διεύθυνση και το τηλέφωνο σας.
- Ο αριθμός της παραγγελίας σας.
- Το ποσό, το προϊόν και η ημερομηνία αγοράς.
- Ένας αριθμός λογαριασμού για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας εφόσον προκύπτει διαφορά μετά την αντικατάσταση.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να παραλάβουμε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το προϊόν δε θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, παραβιαστεί ή χαλάσει έπειτα από δική σας παρέμβαση. Η συσκευασία του θα πρέπει να είναι άρτια, να μην έχουν αφαιρεθεί ειδικές σημάνσεις και να μην είναι σκισμένη. Θα πρέπει να έχει συμπεριληφθεί η απόδειξη αγοράς.

Αφού παραλάβουμε, εξετάσουμε το προϊόν και δούμε ότι όλα είναι σύμφωνα με όσα αναφέρονται πιο πάνω, τότε θα προβούμε άμεσα σε αντικατάσταση των προϊόντων. Η επιστροφή των χρημάτων σε περίπτωση διαφοράς μετά την αντικατάσταση γίνεται με κατάθεση στον λογαριασμό που θα μας έχετε δώσει στο προαναφερθέν e-mail.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με e-mail στο [email protected] ή με ένα τηλέφωνο στο 2310706130 και εμείς θα προχωρήσουμε σε ακύρωση της παραγγελίας. Η ακύρωση θα γίνει μόνο αν δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί. Σε αυτήν την περίπτωση ισχύουν όλα όσα έχουν με το δικαίωμα υπαναχώρησης.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη εδώ

Cookies